BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

My Birthday

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, June 17, 2011

Maafkan Saya. :)

Assalamualaikum semua kawan-kawan blogku dan semua yang membaca entry ini. Semoga hari sabtu ni menjadi hari yang baik pada nada semua. Pertamanya, Azim nak mintak maaf sangat-sangat sebab tidak memasukan entry baru CINTA KITA dan SALAHKAH AKU MENCINTAIMU? Lately, Azim tersangatlah busy dan terus busy.

Pertamanya, Azim baru mendapat keputusan untuk peperiksaan pertengahan tahun baru-baru ni. Tersangatlah teruk. Azim pun tak tahu apa sebabnya. Resultnya seperti berikut:

Bahasa Melayu: 75 A-
Bahasa Inggeris: 63 B
Matematik: 53 C
Pendidikan Islam: 70 A-
Sejarah: 74 A-
Tasawwur Islam: 67 B+
Kimia: 32 G
Fizik: 46 D
Biologi: 32 G
Matematik Tambahan: 22 G

Keseluruhan: 3A- 1B+ 1B 1C 1D 3G

Tersangatlah teruk keputusan yang Azim perolehi kan?? Mungkin disebabkan kekurangan usaha Azim sendiri. Kalau Azim usaha dengan lebih gigih tentu result lagi gempak kan? Takpe lah, selagi masa masih ada, Azim tetap akan memperoleh kejayaan yang besar ! Insya ALLAH doakan Azim yer?? Tq kalau yg mendoakan.

Seterusnya, Azim jugak sibuk menuyediakan soalan-soalan Matematik dan Matematik Tambahan untuk membantu kawan Azim yang sorang ni. Dia terlampau lemah sangat dalam kedua-dua subjek ni. Dari segi result Azim sendiri pun, tidaklah sebaik mana, tapi Azim akan cuba untuk membantu dia. Sebabnya dia hanya memperoleh 8 markah untuk subjek Matematik Tambahan dan 34 untuk Matematik. Insya ALLAH berkat pertolongan Azim dia akan meningkat. ~AMIN~

Di samping itu jugak, Azim duk menyiapkan manuskrip CINTA KITA dengan SALAHKAN AKU MENCINTAIMU? Memang nampak macam terkejar-kejar tapi Azim cuba untuk membahagikannya sebaik mungkin. Insya ALLAH. Azim taknak perkara yang dikejar tidak dapat, yang di kendong berciciran.

Selain itu Azim juga ada 3 buah novel untuk di baca.

1. Cucur Bawang & Kopi 'O'
2. Kasih Yang Suci
3. Kerana Terpaksa

Semuanya novel-novel yang bestkan?? Okeylah setakat ini sahaja Azim nak berceloteh. Doakan yang terbaik untuk Azim okey? InsyaALLAH entry terbaru akan di masukkan dalam masa yang terdekat ini.

~> Salam sayang, AZIM ALWIZ

1 comments:

teddy bear said...

salam perkenalan, azim. psl exam mid year 2 jgn difikirkan sdh. yg berlalu biar menjadi sejarah dan yg cuba wt yg sebaik mungkin utk trial ok.mengenai kwn azim, bantui dia supaya dia juga blh berjaya seperti org lain. good luck ok