BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

My Birthday

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, February 27, 2011

Sepatutnya buat math !

Malam yang membosankan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalau boleh aku nak buat seribu tanda SERU ! BOsan sangat2
sepatutnya malam ni aku buat
kerja math yang x ciap lagi tu !
tapi malas sangat !
pagi tadi,aku minumm,KOPI AURALIE
terus x mengantuk ! memang berkesan siott !
korang balik cuba ye !
so, disebabkan x boleh tido..aku webcam !
ini hasilnya yang sengal :
~>Gambar ni poyo jer !
~>ko hingat ko comel?
~>lantak la aku nak pose macam mana pon !


~>saya suka pic ni !
~> nampak tenang !
~>comel..hehehehehe


~>saya x suka pic ni !
~>mata saya nampak juling itik
~> saya memang x suka lah !


~>saya mencuba aksi2 ni...(ramai yang buat)
~>benci tengok wajah sendiri !


~>gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


~>gambar ni macam cina !
~> x suke ~


~>budak sopan ye??

~>saya suka gambar ni !
~>saya nampak handsome ! (perasan)
~>saya cintakan AZIM.....


korang x suka gambar aku?????????
lantak korang lah.....hahahahahah :P

1 comments:

Cik Eyka said...

sweet giler gambar..
i love ur..
eh salah ayat la..
i love cara ur ambik gambar...